کلمه کلیدی را تایپ کنید

اعلام عرضه مواد پلیمری ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۹

اعلام عرضه مواد پلیمری ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۹

اعلام عرضه مواد پلیمری ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ ، جهت ثبت درخواست خرید مواد پلیمری به نکات ثبت درخواست توجه فرمائید.

اعلام عرضه مواد پلیمری ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۹

اعلام عرضه مواد پلیمری 25 بهمن ماه 1399

نکات خرید از تعاونی تامین نیاز تولیدکنندگان صنایع شیمیایی و پلیمری شهرستان پردیس  :
  1. از اعضای محترم درخواست می گردد با توجه به مواد اولیه مورد نیاز مندرج توسط شما تولیدکننده گرامی هنگام تشکیل پرونده خود درتعاونی تامین نیاز صنایع شیمیایی و پلیمری شهرستان پردیس ، مواد پلیمری را انتخاب نمایید .
  2. اعضای محترم خواشمند است با توجه به قوانین و مقررات بورس از جمله : فروش ، صادرات و انتقال مواد اولیه خریداری شده از بورس به هر نحوی از واحد تولیدی و یا ذخیره سازی مواد اولیه یاد شده بیش از نیاز مجاز خودداری فرمایید .
  3. خواهشمند است مواد مورد درخواست خود را پس از انتخاب به همراه قیمت پیشنهادی خود ، بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و کارمزد تعاونی با توجه به قیمت پایه اعلام شده توسط بورس کالا به واتس اپ تعاونی ارسال نمایید .
  4. پس از ارسال درخواست خود ، مبلغ پیش پرداخت تعیین شده توسط هیئت مدیره تعاونی تا ساعت ۱۱:۳۰ همان روز به شماره حساب بانک ملت تعاونی به صورت حضوری در شعبه بانک ملت پرداخت نمایید .
  5. تعاونی با سقف قیمت پیشنهادی شما در بورس کالا شرکت می نماید و در صورت عدم برنده شدن شما عضو محترم در بورس کالا مبلغ پش پرداختتان ظرف مدت ۴۸ ساعت بازگردانده می شود .
  6. توجه : قیمت پایانی پس از محاسبه مالیات بر ارزش افزوده ، کارمزد تعاونی و هزینه ی بسته بندی در فاکتور شما عضو محترم اعلام می شود .
  7. هزینه کارمزد تعاونی مبلغ ۶۰۰ ريال به ازای هر کیلوگرم می باشد
  8.  توجه : پیام ارسالی بابت درخواست خرید مواد اولیه باید شامل : گرید مواد مورد نظر ، پتروشیمی تولیدکننده ، قیمت پیشنهادی و مقدار مورد درخواست باشد .
  9. خواهشمند است بلافاصله بعد از اعلام زمان دریافت مواد اولیه خریداری شده از تعاونی ، به بارگیری اقدام گردد و در صورت عدم بارگیری به موقع ، جریمه پتروشیمی بر عهده ی شما خریدار گرامی می باشد .

ارسال نظر

ایمیل شما محفوظ خواهد ماند