کلمه کلیدی را تایپ کنید

اعلام لیست مواد پلیمری ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸

اعلام لیست مواد پلیمری ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸

اعلام لیست مواد پلیمری هفته ی دوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۸، روز سه شنبه ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ جهت ثبت درخواست خرید مواد پلیمری به نکات ثبت درخواست توجه فرمائید .

اعلام لیست مواد پلیمری ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸
اعلام لیست مواد پلیمری 10 اردیبهشت ماه 1398
نکات خرید از تعاونی تامین نیاز تولیدکنندگان صنایع شیمیایی و پلیمری شهرستان پردیس  :
  1. از اعضای محترم درخواست می گردد با توجه به مواد اولیه مورد نیاز مندرج توسط شما تولیدکننده گرامی هنگام تشکیل پرونده خود درتعاونی تامین نیاز صنایع شیمیایی و پلیمری شهرستان پردیس ، مواد پلیمری را انتخاب نمایید .
  2. از اعضای محترم خواشمند است با توجه به قوانین و مقررات بورس از جمله : فروش ، صادرات و انتقال مواد اولیه خریداری شده از بورس به هر نحوی از واحد تولیدی و یا ذخیره سازی مواد اولیه یاد شده بیش از نیاز مجاز خودداری فرمایید .
  3. خواهشمند است مواد مورد درخواست خود را پس از انتخاب به همراه قیمت پیشنهادی خود ، بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و کارمزد تعاونی با توجه به قیمت پایه اعلام شده توسط بورس کالا به واتس آپ تعاونی ارسال نمایید .
  4. پس از ارسال درخواست خود ، مبلغ پیش پرداخت تعیین شده توسط هیئت مدیره تعاونی تا ساعت ۱۱:۳۰ همان روز به شماره حساب بانک ملت تعاونی به صورت حضوری در شعبه بانک ملت پرداخت نمایید .
  5. تعاونی با سقف قیمت پیشنهادی شما در بورس کالا شرکت می نماید و در صورت عدم برنده شدن شما عضو محترم در بورس کالا مبلغ پش پرداختتان ظرف مدت ۴۸ ساعت بازگردانده می شود .
  6. توجه : قیمت پایانی پس از محاسبه مالیات بر ارزش افزوده ، کارمزد تعاونی و هزینه ی بسته بندی در فاکتور شما عضو محترم اعلام می شود .
  7. هزینه کارمزد تعاونی مبلغ ۶۰۰ ريال به ازای هر کیلوگررم می باشد .

ارسال نظر

ایمیل شما محفوظ خواهد ماند